I LIKE YOU!

Hejsan sötnosar!
Jag har, som ni ser inte skrivit något alls idag och I'm sorry for that! Verkligen. Men jag gick upp vid åtta, helt seeeg och gjorde mig i ordning för att gå till körskolan med syster, (hon skulle till skolan). Så pluggade jag lite teori till halv tolv och sen körde jag. Sen hade Karolina kommit till stan så vi gick runt lite. Hittade ett grymt halsband på Kappahl som jag la undan till imorgon, som jag ska ha. Skitfint! =) 

Sen hade jag som vanligt riktigt kul med Karolina, vi fikade på Espresso House och gick runt i affärer och sen åt hon på Gilli Vanilli och jag på Mc Donalds. Så klart köpte jag för mycket. Vad har hänt? Jag är sjukt hungrig och när jag väl ska äta tar jag bara någon tugga sen räcker det.

Idag köpte jag två vanliga hamburgare, mellan pommes och mellan fantaexotik. Åt upp en hamburgare och lite pommes, Karolina åt också av den. Sen var det med de. Känns sjukt, dumt? Jag vet inte..

Nu ska jag snacka med min älskling, hörs guys!


Btw, jag kommer svara och godkänna era fina kommentarer seenare! =) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Laramore ^^

Nice header :D

2011-01-20 @ 20:28:46
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Becca

Nu tävlar jag ut 3stycken invites till bloggsvar :D

Vinnarna publicerad dessutom med en länkning och får ta del av mina 800-2000 läsare ;)

Så passa på och delta!!

2011-01-21 @ 12:00:36
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0