JAG ÄR RÄDD!

Hejsan läsare.
Kan börja med att berätta att det inte blev någon körlektion, f*ck! Så jag sitter här just nu och tittar på våra bästa år. Men jag ska berätta för er varför det inte blev någon. Asså, uh jag är så rädd!

Det började såhär, jag gick upp för att göra mig iordning för att sen gå till körskolan för att ha körlektion. När jag sitter och äter frukost eller ja, försöker äta frukost så hör jag någon skrika och slå i vår dörr. Jag går mot dörren för att titta så står där en man och en kvinna som bråkar. Fy fan vad rädd jag blev så jag kallade på min syster. Och jag som skulle gå just då! Det fanns inte en chans att jag kunde gå ut, exakt utanför vår dörr också.

Så jag ringde körskolan (som tur var) och så innan jag hann fråga vad jag ville fråga så kom vi fram till att jag inte hade tid idag, haha? Okeej. Jag minns att de ringde mig en gång då jag hade sjukt stressigt mot jobbet och ville ändra en tid. Jag gick med på det men ändrade aldrig det i min kalender, så jag körde i måndags istället för idag då. Skitbra! Då behövde man inte gå ut där och riskera sitt liv typ.

Btw, Belle och Shawn hittade sin lilla flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0