KENZA & TYRA

Aloha!
Medans jag förmodligen ligger och sover så kommer ett inlägg till er. Ni alla vet säkert att Kenza och Tyra är på semester och jag tänkte på en grej. Fan vilken tur, jag vill också åka! Men det var inte det.. Utan, fan vad synd att båda mår skit i början av deras resa. För blev Kenza helt dålig i början av sin resa och nu när Tyra också åkt ner blev hon matförgiftad.

Inte alls roligt när man åker ner för att ha semester, för att må bra och ha det roligt. Så händer en sån grej.. Så himla synd.

Sen tänkte jag också att, alla åker till grekland, thailand osv osv.. Men jag, hade jag kunnat åka nu eller snart. Så hade jag aldrig åkt till något sånt ställe. Seriöst, jag är sjukt tråkig just nu. Men ni borde förstå mig. Eftersom att jag aldrig nästan får träffa min pojkvän så hade jag helt klart åkt ner till Bosnien och varit där med honom. Spenderat så mycket tid som möjligt med honom. Sen är det en annan sak om jag tagit med honom till något annat ställe där man kan sola och bada. Fan vad kul asså! För där vi bor (och han bor) är typ ingenting. Du kan inte sola någonstans, du kan inte bada?! Om du inte åker till en annan stad förståss.

Det är det som är så tråkigt, man hinner ju ändå aldrig bli brun när man åker ner. För man har alltid kläder på sig, man har aldrig bekini. Man har liksom aldrig chansen att bli brun. Fan vad kul det hade varit att ta med honom någonstans, till ett varmt badställe! Åh, drömmer mig bort...


Inte så speciellt brun.. Nää, konstigt! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0