Min älskling

Helluu!
Såhär lite under filmens gång. Tänkte bara kolla om allt är okej! Haha, nej men tänkte bara skriva ett litet inlägg så det inte blir för tråkigt för ofta. Haha!

Innan loggade mitt fina hjärta in på msn och så skrev vi med varandra. Så fint att han nu loggat in några dagar i rad, varje dag då asså. Innan har det ju varit varannan dag eller så, men nu har han varit inne varje dag. Min fina prins! Men idag stack han tidigare eftersom att han skulle på födelsedagsfest. Sen så fyller han år imorgon, fina fina ängel. 

Han sa också att han skulle försöka komma imorgon också. Så himla synd! Att han ska behöva komma till internetcafé för att skriva med mig på hans födelsedag! Underbar är vad han är. Min fina älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0