Min dag idag

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft min laptop igång alls idag. Har inte känt för det alls, hände en grej igår och blev så himla ledsen att jag inte ville starta datorn igen. Så det fick bli som det blev.

När jag gick upp idag började jag göra några övningar direkt, blev 7 olika övningar. Fy vad jag fick ont i magen sen, haha! Sen körde vi syster till jobb och när vi ändå var på Maxi så handlade vi lite grejer till kärleksmums som vi skulle göra.

Sen har jag inte gjort så mycket annat, har bara hjälpt min mamma med massa mat som hon håller på med, vi ska nämnligen få gäster och hon ska alltid laga sjukt mycket mat när någon ska komma. Haha, ja det är vad jag gjort idag.

Vi hörs senare eller imorgon, för nu ska jag fortsätta att hjälpa henne och sen loggar min prins in. Ha det så bra! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0