Min morgon

Hej!
Jag tänkte berätta hur fint jag vaknade imorse! Haha, jag var sjukt trött men ändå gick jag upp. 

Jag sov så skönt och så får jag ett sms, tittar på det lite sådär segt, ögonen halvöppna och ser att det är min fina pojke. Det stod att jag skulle upp och hoppa, sömntuta som jag är. Haha, så söt. Ofta man väcker mig så tidigt! Klockan var vid tio, sen tänkte jag att jag likabra kunde gå upp i med att våra bästa år började strax.

Vi smsade ett tag och sen sa han att han strax skulle logga in på msn. Och det gjorde han en halvtimme senare. Vi webbade och skrev som vanligt. Så sött att han kommer så tidigt för att skriva med mig på hans födelsedag.

Åh, han blev så ledsen. Han bara tittade och såg så ledsen ut ett tag där. Jag frågade vad det var och han sa att han hade önskat att jag var där med honom, på hans födelsedag. Så himla underbar! Men sen fick jag honom att le, vilket var bra. Vill inte att han ska tänka på att jag inte är där på hans födelsedag. Jag vill att han ska vara lycklig och glad! Det var vad jag sa till honom också, men envis som han är så sa han att han kanske ringer ikväll. Haha, asså så synd!

Nu ska jag låta håret bli torrt eftersom att jag precis duschat och även hunnit med att diska. Så nu hade jag tänkt äta och sen drar jag ut en runda. Lite ärenden har man, nu låter jag säkert löjlig. Men det är fan så att varje gång jag skriver att jag ska göra något så blir det inte av utan tvärtom. Om jag ska plugga så gör jag inte det, osv osv. Så nu skriver jag inte vad jag ska göra för det är ett måste. Jag har ändå en känsla av att jag inte kommer göra detta men ja. Vi får helt enkelt hoppas och se!

Kram.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

HaHa, vilken katastrof. Jag gjorde min första video till bloggen och jag skäms.. Har du något bra tips för att det skall bli bättre?

2011-01-05 @ 18:20:19
URL: http://fotografjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0