MIN ÖGONSTEN

Ah, nu kan jag lägga mig glad och lycklig! Har precis pratat i telefon med min älskling, blev lite misslyckat först då han trodde det var min syster?!??!? som ringde! Haha, vad har dom i kikarn???? Haha, nej skoja. Nä, det var för jag ringde hemifrån och han har inte hemnumret, därför trodde han att det var min syster + att vi låter likadant, som många sagt. Iallafall, vi pratade lite och han fick mig som vanligt att skratta, min ängel. När vi sen lagt på så får jag ett långt sms efter. Asså, om man inte blev tårögd! Han skrev att han älskar mig, att han är lyckligast med mig, att han inte kan somna nu för han är så glad och blev så glad över att jag ringde, med mera. Asså, så fint!

Love you my beautiful angel! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0