Musik får en att må bra

Hejsan.
Känns så konstigt nu när man inte är världens bästa med sin pojkvän. Men när man lyssnar på musik så blir man mycket bättre. Man mår bättre och orkar mer. Det känns ju som om allt förstörts och som om allt är "over" bara för små grejer. Men som sagt så vet man aldrig och ja. Jag vet inte vad jag ska skriva och jag vill inte skriva mer om det. Men det bara kommer ut, jag kan inte hjälpa det.

Det är alltid så för mig, när jag inte mår bra så lyssnar jag alltid på musik. Innan var det alltid så att det var Tokio Hotel som gjorde det bäst för mig. It still is, för dom har så sorgsna låtar, vissa av dom. Och dom älskar jag att lyssna på mest. Sen var det också massa engelska låtar som jag alltid lyssnade på innan. 

Men efter att jag kom tillbaka från Bosnien, (i somras) så har jag bara lyssnat på bosniska, nästan. Och innan tyckte jag inte alls om låtarna för jag förstod inte riktigt vad de handlade om. Konstigt, ja! Men nu gör jag det och jag älskar bosniska låtar. Sen är det också så att de flesta jag tycker om handlar bara om kärlek och inte så kul att lyssna på det just nu. Buhu..

Nej, jag kan inte sitta här och vara ledsen.


Bild från google.se

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Vinnaren av Dagens blogg (igår) finns nu uppe på bloggen. Kika in och se efter om det var du som vann, annars kan du ju alltid passa på att anmäla dig till dagens tävling. Tack för att du var med och tävlade och ha en bra dag! :)

2011-01-11 @ 15:37:41
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0