nu går jag ut och letar efter lite luft..

Nu drar jag ut och letar efter lite luft. Hahaha.. Får se vad man hittar på, stannar nog inte ute länge. Ingen ork för det. Sen så är jag riktigt hungrig men lagade precis cevapeeee, "cevapcici" eller hur ni kallar det? Och det går inte att äta för jag har fortfarande den jäkla blåsan kvar som gör så ont bara jag rör vid den med någonting. Så jag kan nästan inte äta något, har ju klarat mig hittills med lite mat iallafall. Igår åt jag ju ett äpple, gick bra det. Men idag gör det skitont.

Så vi får se om jag hittar något som man kan äta när man går ut nu, men jag vill helst inte äta utemat längre. Tänker lite på vad man får i sig, (för det mesta iallafall). Kram kram, hörs lateeer.


Bjuder på en bild sålänge.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jobbigt med blåsa :S

2011-01-09 @ 19:40:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0