Ny header

Tjena.
Har precis gjort en ny header, tänkte att jag kunde ha någon av de nya bilderna och då blev det tre favoriter. Gillar dessa, alot! Hehe.. 

Morgondagen är planerad, typ helt. Först blir det sova ut liiite iallafall och sen skriva lite med min underbara ögonsten. Därefter blir det nog dags att göra sig i ordning om jag inte hunnit göra det under tiden eller innan. Sen får det bli dags att gå mot jobb. Efter jobbet skyndar jag mig hem för att göra mig i ordning och sen blir det till E som ska ha lokalfest för hon fyller 18 år. Grattis!! 

Men nu hade jag tänkt se klart på en film som är på tv 6 och sen sova. Ha det bra! Kraaaaam. 

Kommentarer
Postat av: Becca

vinnarna av dagens sweetie är dragna :D kika in och se om du blev vinnaren ;)



Annars allt bra idag?? :D

2011-01-28 @ 10:28:57
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0