Ny vecka - nya krafter?

Kan man säga så? Ny vecka, nya krafter? Efter en helg ska man ha fått tillbaka sina krafter? Haha. Nööö, nu snackar jag bara. Men helgen.. Är den till för att vila för att sen ha nya krafter till jobbet igen när veckan börjar? Eller är den till för att festa loss och må skit dagen efter? 

Jag undrar en grej, har man jobb och sen festar loss under helgen.. Hur mår man sen? Då man ska jobba? Okej, man kanske hinner vila ut på söndagen men om man jobbar söndagen och ändå går ut för att festa på lördagen? Eller om man festar så hårt att man mår riktigt dåligt även på måndagen då man ska jobba? 

Ja jag vet inte. Jag funderar bara på det? Fast sen finns det ju folk som inte festar då de ska jobba, men även de som festar även om man ska jobba. 

Ah jag vet inte, det kom bara fram i skallen sådär. 

Google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0