SKUMT!

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er, här är det helt okej. Saknar min fina pojke!
Känns så konstigt att man inte har så mycket att göra nu när det är lågsäsong,
och i med att jag är extra personal så blir det inte så mycket för mig just nu.
Eller inget alls just nu om jag ska vara helt på det. Dom skulle iallafall ringa
om det blir något men vi får ju se hur det blir, om det blir något.
Men det känns så konstigt, för innan var det nästan varje dag och man visste
vad man skulle göra om dagarna, jobb tog ju typ hela tiden under dagarna.
Så man hann inte göra så speciellt mycket. Men nu är det bara, tråkigt?
Känns konstigt, men ja.

Sen har jag ju körskolan jag måste ägna massor med tid åt men ändå
gör jag inget? Jag pluggar inte till det utan är bara hemma och degar.
Asså jag behöver någon som säger till mig att jag måste plugga, jag
har märkt att jag behöver någon eller något som pushar mig åt saker
och ting. Jaja, konstigt.

Men vi får se om det blir bättre.

Jag måste bara säga en sak, fy vad konstigt!!!!
Igår skrev jag ju om att jag slutat dricka coca cola
och att det var sjukt längesen sist som jag drack coca cola.
Jahapp, idag drack jag det. Varför? Bara för att jag skriver 
om grejer så blir det tvärtom än det jag skrivit.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0