Smoothie

Hejsan bloggläsare.
Hoppas allt är bra med er, här är det helt okej. Jag känner sug efter smoothie, ni vet sån jag visat innan i bloggen? Klar och fixad från Ica? Uh, jag har testat den med jordgub och banan, och en annan med banan och ananas. Båda var goda men den med ananas hade en, vad ska man säga? Ingen vidare färg? Såg inte alls gott ut. Men det var det iallafall. Får se om jag orkar ta mig till ica någon dag snart och handla en sådan, mums.

När vi ändå pratar om smoothie så kom jag på att vissa dricker smoothie med tjocka grejer i. Ja nu skriver jag grejer men jag menar frukt. Frukt som inte blivit mosat, där det blivit några bitar över. Jag tål inte sånt. Jag vet inte varför men ska jag dricka det så måste det vara helt mosat om man ska säga så. Jag vet inte varför men jag får typ spyattacker direkt. Haha, förlååååt! Men så är det. Samma gäller när jag äter youghurt med smak i, då får det inte vara rester av frukterna i eftersom att.. Nä, det går bara inte. Uh, fy. Gillar det inte alls!

Haha, det var det. (:
Kram!

En passande bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0