Svar på tal?

Hejsan!
Fick en kommentar av en bloggläsare igår, tänkte att jag kunde svara på den här istället!=)

är du en nattuggla eller en morgon människa?? :D
Svar: Uh, vad svårt. Eller egentligen inte såå svårt. Haha! Nej men jag är en konstig typ, det måste jag erkänna. Jag hatar att vakna på morgonen IBLAND för jag vill bara sova så länge som möjligt. Men ibland (oftast) vaknar jag bara sådär och går upp även om jag är trött. Sen så natten då.. Ja, det är samma där. Det finns vissa dagar då jag kan stanna uppe till tolv eller ett men då är jag trött! Och annars måste jag sova tidigare. Sen när man tänker på fest och så, ja är jag ute måste jag nog dricka regelbundet för att bli pigg. Jag vet inte, men som sagt så blir jag trött ibland och ibland kan jag stanna uppe länge. Men ändå inte sååå länge för jag har inte dom generna! Hahaha, nej men ni fattar.

Så mitt svar är, att jag nog är både och men olika dagar. Är jag morgonmänniska idag är jag kanske kvällsmänniska några dagar efter. Jag vet inte, det är svårt det. Ah, frågan blev svår för mig! Haha.

Det roliga är ju att alla har sina svar direkt på frågan. Folk säger att de är morgonmänniskor, andra säger att de är kvällsmänniskor. Ja, jag kan inte direkt svara rakt ut. Utan måste göra hela frågan komplicerad som ni själv ser här. Men för att inte göra det mer komplicerat så slutar jag här! Hoppas du är nöjd med ditt svar, Becca! =)


Kommentarer
Postat av: Becca

Hihi bra svar ;-) Allt bra med dej idag? :)

2011-01-18 @ 18:13:40
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: jo, det är bra :)

va göru? :D

2011-01-18 @ 20:18:22
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

´

Cha, nu drar jag igång dagens blogg anmäl dig om du vill :P

2011-01-19 @ 09:12:09
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0