Svar på tal?

Hej, jag fick en frååga här bland kommentarerna. Ganska rolig/intressant fråga så jag tänkte att jag likabra kunde svara här i ett inlägg istället. Rubriken blev svar på tal men ska man kalla det så? Strunt samma, här kommer frågan och svaret. 

vad skulle du göra om du vann 500 000:- ?? :D
Svar: Haha, asså jadu! Först hade jag varit hur lycklig som helst. Sen såklart gett lite till familjen, lite till alla. Och sen hade jag helt klart åkt ner til Bosnien för att umgås med min pojkvän. Hade tagit med honom till antingen något varmt land eller till typ samma land men där det finns sol och bad. Just nu hade jag behövt ta det riktigt lugnt och bara slappna av. Hade varit perfekt att ta med honom till någon strand där man bara kan sola och ta det lugnt. Ha kul helt enkelt. Boka ett hotell och ha kul ute på kvällarna osv!

Ja, resten av pengarna hade jag nog jag vet inte. Men det viktigaste har jag väl ändå tagit med? Om Tokio Hotel hade kommit nu någonstans i närheten hade jag bokat och varit på plats direkt! Hehehe..

Ja, det är nog det.
 

Hoppas du blev nöjd med mitt svar till din fråga! Kram på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0