TITANIC

Hejsan!
Här sitter jag och äter potatis som min mamma lagat. Asså det är potatis blandat med något annat, jag har faktiskt ingen aning om vad det är för något men det är sjukt gott. Så ni inte tror att jag sitter och äter bara vanlig potatis. Haha.. Sitter och tittar på Titanic, som precis börjat. Den är på Canal+drama!

Har ju sett filmen flera gånger men man tröttnar aldrig på den filmen, aldrig! Jag har den hemma också men det spelar ingen roll för jag vill se den nu iallafall! Haha. Jag gillar inte början på filmen för jag tycker att det är lite läskigt när de kollar runt på båten i vattnet. När den legat där flera år. Uh, så hittar de ett dockhuvud eller är det ett människohuvud, vet inte men nej uh, inget kul!

Nu ska jag titta på filmen så hörs vi när vi hörs! Kram.


Så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0