Vad åt jag igår?

Hejsan kära bloggläsare!
Hoppas allt är bra med er, läst alla bloggar och så hittills? Nu håller ni koll på vad alla har gjort hittills. Haha, nej skojar. Skoooooojar!

Nej, ska inte skoja mer. Men jag tänkte bara kolla vad jag åt igår. I med att jag gjorde det för någon dag sedan, att jag skrev ner allt jag åt på en dag så såg man allt mycket bättre och då kan man också förbättras på ett sätt.

  • Kött - tre gånger. Alltså inte för att äta något annat så åt jag bara kött, BARA kött. Ja jag är konstig.
  • Jordnötsringar.
  • Två små godisar från tyskland.
  • Tuggummin från Bosnien.
  • En chevapcici eller vad ni kallar det. Ja, en. Sen fick jag ont i blåsan som förtillfället bor i munnen.
  • Drack vatten, ganska mycket för att vara jag. Brukar inte dricka vatten. Eller, brukade inte.
  • Sen drack jag lite fantaexotik.

Ja, asså man blir ju nästan rädd. Innan var det massor med mat men sen har allt bara vänt. Ska försöka byta ut detta mot något bra, något nyttigt. Ska försöka få in lite frukt i listan också.


Google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0