VÅRA BÄSTA ÅR

Hejsan!
Jag kom nu på att jag nog missar våra bästa år idag eftersom att jag ska vara på körskolan vid den tiden som det visas. Fast iförsig så kan jag ju titta på det eftersom att de visar samma avsnitt två gånger om dagen. Ett vid tio på kanal 3 och vid tolv visas det på tv 8. Men tänker jag efter så vore det mycket bättre att sitta där och plugga istället för att titta på våra bästa år.

Men det är så spännande nu, Belle och Shawn hoppar från en båt med deras dotter. Sen slutade filmen, just när det intressanta kom! Sen visar de ju alltid lite av vad som kommer hända dagen efter och då såg man Shawn och Belle, blöta och så skrek Shawn till Belle och undrade var dottern var. Belle hade tydligen tappat henne, så det är fan helt spännande. Haha, här sitter jag och förklarar vad som kommer hända utan att ni bryr er. Men jag är så insatt i serien att det är sjukt. Min pappa frågade lite om det idag då han också tittade på det, så fråga han vem alla var eftersom att alla verkade vara nya personer, alltså okända personer. Jag hade svar till allt han frågade om. Haha, kände mig som en "våra bästa år fan".

Men jag har bara tyckt om det så länge och fortsätter att titta på det varje gång jag kan. Hihi!

Åh, blev helt sugen på att sticka hem direkt efter körlektionen för att se avsnittet. Men nah.. Asså, åh. Ångest? Det är ju kul detta, jag sitter och har ångest över vad jag ska göra när jag vet vad som är bäst. Varför ens haka upp sig för ett avsnitt? Haha. Jaja, skitsamma!

Vi får helt enkelt se vad jag gör, kan ångra mig och smita hem snabbt. Nej, men vi hörs senare! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0