VARFÖR INTE "DAGENS BILDER" ISTÄLLET?

Hallå. Jag tänkte bara att ni säkert undrar varför jag nästan alltid brukar lägga upp gamla bilder på bloggen. Eller okej, alla är inte så gamla men ni fattar. Bilderna är inte alltid tagna just den dagen jag skriver. Det ska jag berätta för er, varför jag nu gör så.

Ibland (nästan alltid) orkar jag inte ta kort med kameran eller med mobilen eller med cammen så då lägger jag bara in bild från datorn som jag kanske inte visat innan istället. Bara så att inlägget blir liiiiiite roligare.

Eller så kanske jag tar bild på någon av de tre som jag skrev här uppe precis. Men jag kanske är så lat att jag antingen inte orkar leta reda på kabeln till mobilen för att lägga in bilderna. Eller så orkar jag inte lägga in bilderna från kameran, men det brukar inte hända. Jag lägger oftast alltid upp bilderna på datorn från kameran eftersom att det tar så lite tid. Tar bara ut minneskortet och lägger in det i datorn. Klart! Ja, eller så är det mörkt i rummet då jag ska ta med cammen och bilden inte blir så bra så man inte ser något och då struntar jag i att lägga in bilderna eller bilden. Sen en annan grej, jag kan ta bild med cammen bara för bloggen och helt plötsligt glömmer jag eller så struntar jag i att skriva ett inlägg. Eller så gör jag också så att jag skriver ett inlägg och lägger in någon gammal bild just för att jag glömt att jag tagit någon bild med cammen för just det inlägget. 

Asså, tänker man efter så bara whaaat? Hur dum får man vara? Haha, men this is me! Vad ska jag göra liksom? ;)


Här är tydligen en bild jag orkar lägga in från mobilen men inte lagt upp på bloggen. Haha, jaja whaev! Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0