Wow, jag nekade Mc Donalds mat för någon dag sedan!?

Hejsan.
Alltså, jag har alltid varit galen i Mc Donalds mat. Alltid! Har alltid varit så gott där och typ bara njutit av att få äta där. Har tyckt synd om de länder som inte har Mc Donalds, (om det nu finns) eftersom att det är så himla gott.

Men det var ett jävligt bra tag sen som jag åt på Mc Donalds. Men nu för någon dag sedan frågade storasyster om jag ville äta mat på Mc Donalds och jag sa helt klart nej direkt. Jag vet inte vad som hänt med mig men jag uh nej jag vill inte ha sånt mer. Jag känner mig som en ny människa, helt annorlunda. Varför? Var kom detta ifrån? 

Jag brukade äta Mc Cicken ganska ofta och tänkte äh men det är väl lite nyttigare eftersom att det är kyckling? Men naaaj, fel fel fel. Tänk bara på brödet och dressingen och sen coca colan som jag drack iallafall och även pommensen?

Men tänkte också på en grej. Dricker man coca cola ofta, varje dag typ så är det inte samma sak som om man dricker en coca cola när man äter på uteställen. Dricker man coca cola ganska sällan eller inte alls så blir det så himla mycket godare att dricka coca cola när man är ute och äter. Förstår ni? Det är sant, prova!

Google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0