Justin Bieber - Baby

' And we'll never ever ever ever be apart..

Hej fina läsare! Att ni fortfarande läser, haha shääät. Sitter iallafall just nu och lyssnar på Justin Bieber - Baby, jag tröttnar aldrig. Okej, jag lyssnar ju inte på den varje dag, utan innan var det så men nu när man hör den blir man galen, eller inte galen men man börjar sjunga högt, love this song! Bieber, den gulliga pojken han kan sjunga han!;)

Ja, vad ska jag skriva? Jag tänkte berätta lite om vad som händer i mitt liv. Jo såhär ligger det till, jag jobbar som en galning. Jag jobbar nästan varje dag men jag klarar det. Jag ska inte klaga, bara "när det är soligt ute då jag vill ut och sola och bada kanske", haha. Nej men det är vad jag gör, mitt liv består helt enkelt av jobb just nu. Och när jag inte jobbar så är jag hemma och skriver med min pojkvän. Ex, när jag slutat jobba direkt hem för att skriva med honom. It's hard, what to do liksom? Vi saknar varandra riktigt mycket och vi tar all tid vi får för att skriva med varandra. Men annars brukar jag gå ut lite då och då, men inte alls ofta, ärligt talat så vet jag att jag borde bättra riktigt mycket på det men vi får se hur det blir. Man orkar ju heller inte gå ut varje dag efter jobbet och sen bara hem och sova för att sen jobba dagen efter igen. Jag tycker mer om att hinna vila ut inför morgondagen.

Förra eller förr förra veckan igen så hade jag 9 jobbdagar i rad, utan en enda dag att vila. Okej, för att vara helt rätt på det så jobbade jag Måndag, tisdag, ledig onsdag, jobbade torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Alltså 11 dagar och en dag ledigt där emellan, eller i början som ni ser. Men jag klarade mig, hihi. Men fyfan vad jag var trött, asså tänk er ändå att gå upp varje dag och jobba och veta att man liksom ändå kommer göra samma sak dagen efter och dagen efter det osv osv.. Men jag kämpade på, tänkte hela tiden "nu är det 5 dagar kvar, sen 4, sen 3 och till slut så var det klart". Skitbra!

Och den helgen var jag ledig, det var den helgen då 3orna tog stundenten i trelleborg. Snacka om att jag var off? Först gick vi till Jenny på fredagen, hade helt okej men sen kom Emra och jag hade sjukt roligt med henne! Lördagen hade Sadija 18års fest och jag drack som fan, eller ja wow.. Men som fan för att vara jag, dricker jag så blir jag off direkt nästan. Men iallafall, jag gick runt och hade hur kul som helst med mig själv, gick till folk och lämnade dom och gick till nästa. Men jag hade riktigt kul med Mia också! Hahaha, asså shit mitt liv alltså. Sen dansade jag också som aldrig förr, fatta? Jag dansar INTE! Men ja, de var skitkul iallafall så söndagen var behövlig, men jag hatar att mitt huvud väger 1000000 ton och man inte kan göra någonting förutom att ligga i sängen.

Sen var det dags för jobb igen, och nu jobbar jag ju som sagt all the time, nästan. Men jag gillar det ibland vill man ha lite soooooool och bad, vill inte vara blekfis medans alla andra är brunisar och finisar. Hihi, nu har ni något att läsa. Ha det bra, kraaam.

En bild på mig och Melisa från S's fest. Haha, asså Melisa var dödlig, man kan inte vara med den människan utan att inte skratta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0