OUTFIT

Hej, tänkte att eftersom att det är "lite" tråkigt i min blogg just nu så lägger jag upp en bild från igår, gårdagesn "outfit". Hope you like it! Byxorna är nya och jag älskar dom, fyfan. Haha, ja röda byxor, hot. Jag trodde inte att jag skulle tycka om dom så mycket när jag väl stod och testade dom men när jag stod i kassan och skulle betala, då faaan vad jag var nöjd med köpet asså. Jag brukar alltid vara så osäker, "kommer jag använda dom kommer dom passa?" Osv osv. Men fyfan vad jag älskar mina nya byxor och fan vilka kommentarer man fick igår asså, like it alot! Dom är från Veromoda btw! Sen blev det vita converse till.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betala du för dom? :)

2011-06-30 @ 00:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0