En trött Amela

Hejsan! Uh, så trött jag är. Har dagen på mig att vila och imorgon också, sen blir det jobb igen, full rulle! Så fort jag kom hem var det raka vägen ner till källaren för att tvätta. Så snacka om att jag är trött och att jag är hungrig gör saken inte bättre. Nu har jag inte så mycket tvätt kvar iallafall och sen vill jag bara ääääääta. Väntar på att syster ska komma hem med bilen så jag kan låna den, dra och äta någonstans och sen köra till lillasysters jobb. Sen får vi se vad jag gör ikväll, vill bara ta det lugnt för jag är så trött. Sen att jag blev lite chockad precis av en grej som gör mig ledsen gör inte det hela bättre. Ah, jag ska inte klaga. Nu ska jag kolla med syster hur långt hon kommit för magen kallar på mat! Ha det bra, kram. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg :)

2011-03-20 @ 16:03:19
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0