Godmorgon!

Kan man säga så nu? Hehe, jag vaknade iallafall kvart över tio, (prick!!) bara för jag satt klockan just då. Men orkade inte gå upp utan låg och var jättetrött så jag bestämde mig för att sova lite till. Ja, jag är dum. Jag sätter klockan så tidigt bara för att jag ska hinna med och titta på Våra bästa år, även om jag börjar jobba klockan två. Hum hum! Iallafall, så somnade jag igen (hann ställa klockan på kvart över tolv istället, sket i att titta på Våra bästa år, tänkte jag.) Men så får jag ett sms av syster som fick mig pigg och glad, så jag gick upp och tittade på Våra bästa år, hahahha. Asså, tönt.. 

Sen så har jag precis börjat göra mig iordning, ska bara byta om, sätta i linserna och fixa mitt hår. Sen blir det dags för jobb, till klockan 21! Kommer ni till Valen ikväll? "Allas favorit, Erik Sadee, eller Saade??? Iallafall, han kommer till stan ikväll. Have fun! Jag kommer ha kul i butiken iallafall, hahaha. Oh, nej jag ska sluta babbla. Är bara på humör just nu. And I like it! 

Nej nu ska jag höja musiken till maxxxxx och sen blir det fixfix. Oj, får inte glömma att äta frukost också & fixa lunch att ta med eller så handlar jag något på vägen dit? Ah, får se hur jag gör. Puss på er & sköt om er. Med detta sagt förstår ni att det inte blir fler inlägg ikväll, fast jag kanske får för mig att lägga in något inlägg vid halv tio, tio ikväll. I don't know, do you?

Haiiiij!


Ps: hårfärgen var röd som jag köpte igår, Live XXL, Hot red. Men blev misslyckat som vanligt, haha.. Fast ja whatever. Blev inte som jag ville ha det, riiiiiktigt rött! WHY NOT!!!!???!!!!!! Men det syns lite iallafall, nästa gång får det kanske bli någon annan färg. Fast...... Jag är kär i rött hår just nu! Jaja, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Bara kanoners :D hihi..

Va hittar du på denna vackra dag då?? :D

2011-03-30 @ 15:23:46
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0