Inte så kul

Hello! Skrev ju i det förra inlägget att jag skulle ha kul på jobbet, i butiken. Men det blev inte så, så fort jag kom till jobbet fick jag världens magverk. Idag hatar jag att vara tjej, ärligt talat! Fyfan asså!!!!! Jag kunde knappt stå på mina ben, skakade och var helt blek. Kände mig riktigt varm, fattar bara inte att jag inte spydde på plats! Så jag pratade med ansvarig och fick gå hem. Ringde syster och hon hämtade mig, fyfan vad jag har haft ont idag. Grät till och med, asså jag hatar första dagen!!!! Ni tjejer ska vara riktigt glada som inte får ont! Fyfan alltså!

Nu har jag precis ätit, shit jag har fan inte ätit någon mat idag alls nästan. Åt frukost, det blev appelsein juice och ja, vad ska man kalla detta då. Skårpor/knäckemackor? Jaja, tre sånna små blev det iallafall. Och NU åt jag potatis med creme fraishe och keso. Inget mer, okej har druckit vatten, lite vatten.

Får fan bättra mig med maten!

Iallafall, så fort jag kom hem la jag mig i sängen, låg där lite och bytte sen om för jag ville ha något avslappnande. Sen låg jag där med musik på, och somnade. När jag vaknade mådde jag lite bättre (efter att ha tagit en Ipren!!!) Men det gör ändå ont.

Ha det bra, jag ska vila lite nu medans jag väntar på att pojkvännen ska logga in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0