Så trött så trött såååå trött

Hej!
Uh, jag är så fruktansvärt trött! Gårdagen gick ju inte alls bra, mådde piss. Så fick åka hem och vila. Idag hade jag heldag igen, men det gick bättre än vad det gjorde igår. Det gjorde fortfarande ont idag men jag klarade mig. Tur jag tog en ipren innan jobb! 

Jag vill bara sova sova sova sova sova sooooova! Åh!=( Men det kan jag inte för jag sitter och skriver med pojkvännen. Får se hur länge jag orkar stanna uppe ikväll, är så himla trött. Och imorgon väntar jobb igen, sen får jag vila ut. Sen kommer en boooomb, hiihiiiiiiiii.

Åh, jag orkar inte skriva alls asså. Jag kan säga att jag beställde en jacka från Nelly.com för någon dag sen och fick hem den idag. Gillar den! Visar den när jag hittar min kamera, var har den tagit vägen?


Kommentarer
Postat av: carro

god morgon =)

2011-04-01 @ 09:24:18
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0