Det var på tiden?

Okejdå, nu har det gått lite väl för lång tid. Här kommer ett litet inlägg, jag vet inte vad som hänt med mig haha.. Men ibland orkar man inte bara logga in här och skriva, och fråga mig inte varför. För jag vet att jag älskar att skriva av mig. 

Ja, vad har hänt i mitt liv då? Det är bara jobb jobb jobb och åter igen jobb som gäller just nu. Ända sen jag kom hem från Bosnien har jag jobbat, och jag klagar inte! Men jag hade velat ha liiiiiiiite ledigt så jag kunde stressa av mig. För jag känner verkligen hur stressig jag känner mig. 

Ja, sen har jag också jättejätte ont i min mage, har varit hos doktorn och kollat, gjort tester och så. Så nu väntar jag bara på svar om det är något fel med mig, eller rättar sagt vad problemet är. 

Annars? Njae, jag är tillfälligt lycklig med min finaste ögonsten. Jag verkligen älskar min pojkvän, älskar honom så otroligt mycket! Mitt fina hjärta. 

Åå, igår var jag i Malmö för första gången på sjukt länge, flera månader sen sist! Åkte in med Minela och handlade lite. Jag fick med mig två par bekinisar.

Nej, nu måste jag faktiskt cykla iväg. Skulle egentligen jobbat idag men det blir inget eftersom att jag ska på en kurs med jobbet så det får bli det istället, så ja.. Om jag nu kommer skriva fler inlägg denna veckan så kommer det bara bestå av att "nu ska jag jobba eller har precis kommit hem från jobbet". Haha, något i den stilen eftersom att jag jobbar, bokstavligt talat hela veckan. Uuu, brottom brottom.

Ha det bra, kramiiiiis. 

Kommentarer
Postat av: nicole

ååh va söta :P

2011-05-27 @ 16:45:24
URL: http://valkama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0