Utbildning/kurs

Åh, hej igen! Konstigt nog skriver jag ett inlägg till, haha jag förstår det inte själv heller. Ibland vill jag inte skriva alls, och sen helt plötsligt får jag för mig att skriva några inlägg samma dag. Jag minns hur jag skrev flera stycken inlägg varje dag, men jag fattar inte varför jag slutat. 

Jag har iallafall precis kommit hem från utbildningen/kursen och det var riktigt intressant men det var lite väl långt tyckte jag. Men riktigt bra och man lärde sig massor! Har iallafall hunnit äta mat nu också och nu ligger jag i sängen, ganska så trött. Väntar bara på att min fina pojkvän ska komma hem från skolan så vi kan skriva med varandra. Under tiden tittar jag på tv, inget kul direkt men något helt okej på MTV iallafall. 

Btw, hann testa en jättefin tröja på Kappahl, köpte den och ett nytt läppsyl. HAHA, asså hur många har jag egentligen? Vi har sånna läppsyler och massa läppglans som luktar så grymt gott, sist köpte jag en med coca cola "smak" och nu blev det en med fanta "smak". Undra om den är god? Coca colan var sjukt god, lovar! :) Men jag är en person som IBLAND vill testa nya grejer men då beror det på vad det är jag vill testa. Annars när det gäller mat så vill jag alltid ha samma, vill inte testa nytt. Konstigt men så är det! ;P

Ha en fortsatt bra dag.
 
En bild på mig och en tjej i Bosnien, min snygging sitter bredvid mig som gömmer sig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0