22 November 2011

Hej. Oj, det är redan den 22 november.. Snacka om att tiden går foooort! Jag kan inte fatta det, det var ju september nästan precis och asså.. Exakt EN månad kvar tills jag blir 20 år gammal!! Oj.. Asså jag har lite svårt att förstå det just nu, hah..
Idag var jag en liten runda i stan, som vanligt hann jag inte kolla runt allt för vissa vill inte kolla runt!! Haha, nej men aja.. Handlade inget, bara en coca cola! Sen blev det hem och sen var vi ute lite, väntade på att syrrorna skulle gymma klart. Nu är jag hemma och gör inte så mycket, ska vila lite eftersom att jag precis åt ute. Sen får jag se om jag orkar göra mina övningar, kanske kanske inte..
Nej jag ska nog gå nu, orkar inte sitta här. Min fina älskling är inte inne så jag loggar ut jag med, inge kul & sitta här när han inte är inloggad. Ni får ha en bra kväll, cao.

Kommentarer
Postat av: sabinau

nelly :)

2011-11-30 @ 23:15:19
URL: http://sabinaujkanovicc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0