19 Oktober 2011

Hej. Vad ska jag säga? Har inte så mycket och säga, kanske därför jag inte bloggat? Ibland orkar man och ibland känner man bara att man inte har lust & blogga.

Hm, jag har seriöst inte så mycket att säga.. Vaknade runt kvart i elva, gick upp. Borsta tänderna, gjorde övningar, duschade och har gjort mig iordning. Eller ja, satt upp håret i en hästsvans och tagit på mig kläder. Så gör jag mig iordning;) Haha.. Nej men jag orkar inte sitta & sminka mig, gör det bara när man ska ut & festa eller om man ska göra något speciellt. Annars inte, kan vara så att man sätter lite maskara men ja, tiderna ändras hela tiden så man vet aldrig om man får en "smink tid". Ni fattar? Men tror inte det, aja ska inte sitta här och skriva om smink?
Idag är det fint väder, fast det blåser riktigt mycket. Ah, får sluta skriva nu ska strax ta på mig ytterkläder och gå mot jobb. Ni får ha en bra dag. Kram.
En bild från förra året när vi skulle till Helsingborgfestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0