ÅH!

Hur klantig får man vara? Seriöst.. Igår var jag och Karna inne i stan, vi hade också tagit lite bilder eller ja många bilder, de var längesen vi tog bilder. Iallafall, så ska jag sätta in bilderna på datorn, vet ni vad jag gör?

Jag skriver med min pojkvän, & har cam på så det han syns över hela skärmen typ. Sen skriver jag med karna, skickar bilderna till henne genom minneskortet, alltså har jag inte lagt in bilderna på datorn ÄN. Så när hon tagit bilderna så lägger jag över bilderna från minneskortet till en NY MAPP. Och trög som man är så går jag inte in i mappen och kollar om bilderna lags in, som jag annars alltid brukar göra! Men inte denna gång nej.. Sen så börjar allt hacka lite, så jag raderar bilderna från minneskortet och tar ut det sen från datorn. När jag sen ska titta i mappen så kom det bara några få bilder, av sjukt många. Asså offer!

Tur att jag skickade alla på mig och Karna till henne, och dom på henne. Men dom på mig åkte i soptunnan... Eller, två sparades. ???

Jaja, inget man kan göra.. Här är dom som kom med iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0