Desperate housewives

Hej igen. Så, nu är jag färdig. Tog inte så lång tid, mest för att jag gjorde det enkelt och ja, jag vet inte ens om ni märker någon stor skillnad. Men jag är iallafall nöjd, and thats good. Jag hade kunnat sitta i flera timmar och göra om men min lilla laptop är inget som kan göra jobbet! Haha, jag orkar inte sitta med denna lilla och hålla på & klydda. Så det får bli som det är nu, jupp. & ja, jag tänkte ha bilden här nere, som profilbild här på bloggen men icke sa Nicke. Det går inte, jo det går såklart men jag vet inte hur man gör och jag orkar inte sitta och klydda. Så nu behåller jag den som jag haft länge, låt den vara kvar då.. Om den nu så gärna vill vara där! ;P & den får vara liten också.

Sen då, en timme kvar sen börjar desperate housewives. Såg på reklamen att det kommer vara lite roliga grejer iikväll, fun! Nu ska jag äta upp min soppa och titta på MTV.

Oj, glömde berätta. Idag mötte jag upp Frida & Karolina, gick en runda i stan, pratade och tittade på kläder. Köpte en skjorta till min pojkvän, om han gillar den då. Är inte säkert att det är hans "stil". Men han får titta på den, tycker han inte om den kan min lillebror ta den, om den inte är för stor för honom då, annars tar jag den. Den är sjukt snygg! Om ni minns då jag hade ett "känslo inlägg" här på bloggen. Här är ett exempel, jag tar alltid mig sist. Jag kan likabra ta skjortan till mig själv, den är sjukt snygg på och har redan tänk vad man kan ha den till. Men jag tar den hellre till min pojkvän, det är en herrskjorta. Vill ge den till honom, tycker han inte om den så får min lillebror den, annars blir den min.

Nej magen kallar på mat! Ha det braa. Kram.


Kommentarer
Postat av: H

ska du skicka det till din pojkvän eller ska du ner till bosnien? :D

2011-10-12 @ 10:06:16
Postat av: AMELA

Svar till H:

Jag brukar inte tänka så långt, hittar jag något jag vill ge honom så köper jag det & sen får vi se när det blir av, om jag kommer dit eller vad jag gör, eller så har jag det här hemma tills vi ses nästa gång :)

2011-10-12 @ 11:25:02
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: H

okej :D gulligt haha <3

jag gifter mej på måndag....kan fortfarande inte förstå det att jag klara av distans i nästan 2 år och samtidigt ha ett "hemligt" förhållande och till slut klara det, haha...presretna sam :D

2011-10-13 @ 10:21:35
Postat av: AMELA

Svar till H:

Allvar?? pa var ska ni bo sen då? :) va kuuul, grattiis! :)

2011-10-13 @ 12:05:19
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: H

vi gifter oss på måndag sen ska han vänta på att kunna stanna ovde i sverige, kommer väl ta ett par månader men det är lungt, inte bråttom..har ju ändå skolan o tänka på just nu, så han kommer väl fram till min student,ako bog da :D

2011-10-13 @ 14:18:11
Postat av: AMELA

Svar till H:

Å, så kul! Jaha, ja jag har hört att man får vänta tills man ska kunna flytta hit, men jag trodde det var ett år eller något.. Men så kul! Men ändå lite trist i med att man vill vara med personen direkt efter att man gift sig, onda se mora cekati dok opet dode. Men då e han din iallafall, föralltid! :) a jestel skaffali lägenhet/hus??

2011-10-13 @ 14:22:07
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: H

haha pa znam ali sta ces....bolje i ovako nego nikako, som sagt jag ska koncentrera mej på skolan efter att han drar hem nästa vecka.

det tar 6-8 månader o vänta sa dom till mej, tako da tamam maj-juni kommer han ako bogda..haha :D

ja, jag har skaffat mej en liten etta....tamam mi je za pocetak ,toliko imam råd da betalam varje månad, kad i on dodje så småning om uzet cemo större lägenhet :D

/ h

2011-10-13 @ 15:15:32
Postat av: AMELA

Svar till H:

Ja men det är ju bra, fan va kul:) Men det kommer ändå gå fort nog, va roligt ändåå:) grattiiiis!= )

2011-10-15 @ 12:03:17
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0