JERSEY SHORE

Hejsan!

Ja, vad ska man säga? Var ska man börja? Kan börja med att säga att jag var på Specsavers för någon dag sedan, för att kolla synen. Tyckte jag fått en sämre syn så jag bokade tid och fick synen kollad. Jag hade rätt, den hade försämrats lite, under 3,5 år. Beställde nya linser för ett halvår och två par glasögon. Så, nu väntar jag på att få ett sms av dom så jag kan gå dit och hämta allt. Tog ett par "vanliga" svarta, tror jag det var. Och ett par andra lite "finare", ovanligt men vafan! ;) Sen fanns där ett par jättefina svarta, och rööda inuti. Uh, jag dog! Ville ha dom men när jag provade dom så var glaset ja hur ska man förklara.. De var mer bredare och kortare på längden så dom nudda nästan mitt öga, asså strecket kom till ögat så jag hade inte sett något. Eller, jag hade klart sett något men det hade varit jobbigt med dom. Så det blev ett par vanligare istället för dom, snyft. :(
Sen har jag jobbat, och igår hade jag skitkul. Jag och S var lediga från jobb, dom gick i skolan och när dom slutat fick jag sms, fick skynda mig och sen tog vi bussen till Malmö. Där åkte vi ganska mycket buss, åkte till den nya Stadium för att kolla grejer där, var på Ikea bara för att äta hahaha! Gott var det iallafall. Sen åkte vi tillbaka in till Malmö för att fortsätta vår shopping! Första gången på länge som jag fick med mig saker hem, faktiskt! Jag köpte en sjukt snygg blus, LILA???? Jag tycker inte alls om lila annars men denna var sjukt snygg! Och sen köpte jag ett par löparskor, en skjorta till pappa och sen så fikade vi på Espresso House och beställde sen mat från MAX, som vi åt på bussen. Gott! Men fick ont i magen sen! :O
Aja nu ska jag inte babblaaa, ha det bra för nu ska jag titta på Jersey Shore. WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0