Justin Bieber - Never say Never

Asså, jag har så många ord. Jag vet inte vad jag ska säga, jag har så mycket att säga men jag vet seriöst inte var jag ska börja. Jag såg precis Justin Biebers film, Never say Never. Omg, så sjukt bra! Jag har alltid tyckt om Justin, han är så otroligt duktig och ser så charmig ut, riktigt söt ung kille! Men jag har inte varit galen i honom eller så, men han är gryyyymt bra, sjukt bra! Och jag hade velat träffa honom, absolut.

Men en sak, jag har sett att många skrivit att dom ändrat uppfattning om Justin efter att dom sett filmen, det fattar jag. Han verkar vara riktigt underbar och rolig att umgås med, och det bästa av allt. Asså jag blev tårögd! Jag verkligen kämpade med att inte fälla tårar. Det bästa var när han sjöng en låt och varje gång han sjöng låten tog de upp en tjej ur publiken och då fick hon sitta på scen, så sjunger Justin och går fram mot tjejen, ger henne en bukett med rosor, och står vid henne och sjunger. Asså seriööööööst! Det var så himla gulligt, att han ens bryr sig om sina fans. Man tänker typ att stjärnorna inte har tid med sina fans, inte såå mycket tid att dom orkar bry sig, eller dom bryr sig såklart! Men lite svårt att visa det, i med att dom alltid blir omringade av fans osv osv. Ni förstår nog! Men att han gör något så otroligt bra! Alla vet ju att tjejerna älskar Justin och att han gör ett så stort steg och tag upp dom på scenen och sjunger för dom, asså? Så sjukt underbart och så sjukt vågat! Tjejen kan ju vara ett vilddjur och bara liksom hoppa på honom. Som btw, två tjejer i filmen. Är helt galna och försöker komma upp på scen, ofattbart!

Och en annan grej, som är så himla underbart gjort. Att dom delar ut biljetter till Justins konserter till hans fans, man ser verkligen hur glada och lyckliga fansen blir. Så underbart! Och en sak blev jag rörd av, att när Justin kommer fram och ska ge biljetter till en tjej, och hon blir överlycklig. Istället för att "bli galen" och typ ja, vad ska man säga? Men hon liksom blir glad, tackar och kramar honom och pussar honom på kinden. Shit, jag blev verkligen rörd av filmen.

En annan grej då, då han inte fick prata och var tvungen att ställa in en konsert. Det första han säger är att han inte vill göra hans fans besvikna. Hur underbar är han inte? Åh..


Här ger Justin bijetter till tjejen i ljust hår.


Och här när han kommer fram och ger tjejen pengar, säger att han också varit i samma situation. Och att hon ska tro på sina drömmar, underbar kille!



Bilderna är från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0