Bilder från i lördags

Oj, ni ökade rejält i fredags! Bara för jag skrev två inlägg? Haha, nej jag vet inte vad det kan vara men kul är det iallafall! Och bara för det så blev det inga inlägg dessa dagarna. Sorry! Men nu skriver jag iallafall.

Jag kan säga som så att jag mådde dåligt igår, haha! Rätt åt mig men vafan. Jag brukar inte gå ut mycket alls, asså på fest & disco & sånt. Går mest när det är någon bra konsert, då är jag på! Men i lördags var det Sinan Sakic, jag ville men ändå inte. Så 3orna hade 250 dagars i lördags, så hade S fixat lokalfest och vi var bjudna.
Okej, det började såhär. Hm.. Minns inte riktigt, men vi började göra iordning här hemma och sen tvättade jag kläder i med att det var vår tur idag. Men som tur var det inte mycket tvätt! Sen fick vi börja göra oss iordning ganska tidigt eftersom att storasyster skulle till Ystad och behövde bli körd dit. Eller ja, inte riktigt. Iallafall, så fixade jag mig och var klar lite innan halv sex, och det var hon också. Sen kom Karna hit och då satte vi oss i bilen och syster körde och hämtade sin vän och vi åkte till Ystad. Där gick dom av och jag fick köra tillbaka. Såklart kör jag en annan väg, haha asså jävla klant! Iallafall, blev ingen stor omväg, vi hamnade i anderslöv (den vägen istället). När vi ändå var där så gick vi och hälsade på Karnas hund, hon ville det så jag fick gå dit. Fan vad jag är rädd för hundar, men den e stoooor också! Haha, men det gick bra hon höll i den, fick typ sitta ner och krama om hela hunden för att den inte skulle överfalla mig. Haha, nej jag skoja inte överfalla men komma till mig iallafall. Jag klappade den och sen gick vi vidare.
När vi väl kom hem så behövde mamma hjälp me lite mat eftersom att vi fått gäster. Sen tog vi allt och stack till festen, hade glömt något när vi väl kom fram men som tur var det inte så långt så vi körde tillbaka och hämtade det. SEN kunde vi börja festa. Jag har inte haft så kul på sjukt länge! Asså fan, jag trillade på dansgolvet! Och nej, jag var INTE så full att jag trillade, utan det var sjukt halt för folk hade spillt, men vafan haha. Asså S låg på golvet många gånger, fan va kul det va asså. Haha, omg.. PINSAMT!?? Men men...... Dansade sjukt mycket iallafall och hade sjukt kul! Tack alla som var så snälla och brydde sig om en! (När man höll på att halka så kom händer direkt för att hjälpa en, så himla söta.) Och det roliga var att man ser Melissa med en mopp och försöker torka allt de blöta, men det spilldes nytt hela tiden, haha asså shit.. Kul! :)
Sen sov Karna här, mådde inte så bra haha.. Aja, & jag skrev att jag körde dit japp! Men bilen stod kvar där till söndag, så oroa er inte! :D
Här är iallafall MÅNGA bilder från i lördags, njut!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0