WAKE UP YEEEEA!

Tjena. Vaknade tidigt idag för att titta på våra bästa år, det gör inte så mycket. Det är liiiiite intressant nu i den serien så det var ok. Men nu ska jag göra mig iordning och så ska jag äta frukost, sen skulle jag och karna umgås men det blir eftermiddag, så får se näär det blir exakt.
Annars så lyssnar jag på musik och är hungrig, haha.. Åh, kom precis på att Jersey Shore har kommit uuuuut. Episode 10, vill titta nu nu nu. Men ska först städa undan här hemma, ska höja musiken och dra igång direkt så är det gjort. Sen ska vi se om jag orkar mina övningar idag också, är riktigt stolt över mig själv! Får nog snart lägga till extra också.
Nu får jag ta och sätta igång, så man blir färdig snabbt. Kram!
& jag vet inte om jag berättat men min kamera is back! Minneskortet var sönder, dagen efter kommer pappa hem med ett nytt, så himla underbar! TACK!!! :D <3 Här ska det fotas ALOT!
En gammal bild på en hemmafest, hade riktigt kul! Hoppas på att ha ännu roligare imorgon, med min bästa Karna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0