Dear John

Hej! Har varit ledig i helgen, skönt. Är ledig hela kommande veckan också, mindre kul. Vill jobba & tjäna money! Men veckan efter det blir det jobb igen. Hm, vad ska man berätta då? Igår var vi ute en stund, skönt att bara gå ut och snacka & skratta och sen hem igen. Har precis kommit hem, var precis ute med syster. Åt pizza och drack coca cola, mums. Idag såg jag filmen Dear John, omg. Den är sjukt bra, grät fan i flera scener. Asså, nej är för känslosam nu med alla dessa kärleksfilmer, det går inte asså. Kan inte titta på någon film utan att gråta, är riktigt känslosam nu. Saknar min bebis!!! Åh, iallafall. Riktigt bra film! Gillar inte tjejen som helt plötsligt gifter sig med en äldre man, wft?

Uh, vad jag saknar min pojkvän. Mår fan riktigt dåligt just nu, saknar honom som fan. Tänk er att ha en pojkvän man inte fått träffa på flera månader, asså jag blir galen! "Om vi fortsätter som vi gör, om vi har lite tålamod, om vi tror så kommer det bli vår tid snart, snart snart snart".

Här är några bilder från förra veckan, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0