YES!

Tuduluu..
Hoppas allt är bra med er! Jag är uppe, även om jag är ledig idag. Hum! Sitter och lyssnar på musik, sjukt bra låtar är det! Jag vaknade tidigt imorse för att titta på våra bästa år, säääääg inte att jag börjar med det igen, haha palla! Man fastnar men det är ändå typ inget "nytt" som händer, kommer typ ingenstans? Man blir iallafall beroende, jag blir det! ;p
Jag ska nu höja musiken ännu mera och börja göra iordning här hemma. Och så är jag sugen på en sjukt god chips som bara fanns på Subway, den gula med ostsmak.. Mmmm! Jag måste visa den till Karna, hon kommer nog älska den! Vi äääälskar ostbågar, men chipsen är också av ost och är riktigt smarriga! Haha, får visa den till henne när hon kommer hem! NEXT WEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!! :D Iallafall, de jag vill ha sagt är att dom var så små, påsarna då på subway och S sa åt mig att dom finns på Mallas, tror jag de heter, i stor påse. Mama!!!!!!!!!!!! Så gott, mm.. Är riktigt sugen på de nu och en PLOPP! Ojoj..
& btw, Jersey Shore har kommit ut!!! Måste kolla på det, senare eller ikväll uh asså jag kramp! Jag måste gå och handla chips, blir galen! Dom är riktigt goooda. Oh my!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0