BigBrother

Hej. Jaha, blev inget inlägg dagen efter som jag skrev. Öh.. ;P Ligger och tittar på BigBrother 24/7, inget kul direkt. Kia/Kija(?) åkte ut ikväll. Jag trodde faktiskt att Hanna J skulle åka, men ändå inte. Men den bästa är kvar iallafall, JOE. Han verkar verkligen vara sjukt skön och Lars är lite han med, haha! Inga ord.

Hört att Annica har kille, asså typ vad håller hon på med? Om det nu är sant att hon har kille utanför. Men what to do?

Åh, nu är det faktiskt dags att borsta tänderna & gå och lägga sig, imorgon väntar en tidig lektion och direkt efter jobb till sju på kvällen. Får stå upp hela dagen, tror nog jag är rätt trött imorgon. Plus att man får ta och plugga när man kommer hem, helst hade jag velat plugga men man vet ju aldrig, kommer nog vara helt trött. Just att man vet att hela veckan måste man upp TIDIGT (förutom fredag) för att jobba, fredagen jobbar jag eftermiddag men annars hela dagar. Så jag typ längtar redan nu till helgen så jag kan få sova ut. Även om jag inte är trött vid detta tillfälle men lär vara i veckan!

Nej nu ska jag inte tråka ut er med jobbjobb.. Får göra mig i ordning nu, ciääu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0