Hanna W, big brother

Hej, kul jag inte skrivit på sjukt länge och från ingenstans så kommer ett inlägg om Hanna från BB. Haha, aja. Jag har tittat på bb sjukt mycket detta året, aldrig tittat på de innan, eller jo lite så men inget man satt in sig ordentligt. Förra året var skitkul med Gurkan, sen var det inte så jätteintressant, men ändå tittade man lite då och då. Nu måste jag titta minst varje dag, är riktigt beroende. Ooo.. Men det tråkigaste hände ikväll, Hanna W lämnade huset. Fattar inte varför.. De var ju henne man tittade på! Och min JOE! Haha, men fan Hanna!:( Sipan borde åka ut, direkt!

Iallafall, tänkte bara säga en sak. Nu känns det lite så, ska man börja blogga igen? Fick en liten kick så ett litet inlägg om dagen kanske??? ;) Ah, får se om "suget" är kvar imorgon, och någon dag framöver.

Å måste lägga mig nu, måste upp tidigt.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0