Lektion

Hej.
Ja, vad har man gjort idag? Dagen började med 1,5 timmes lektion och sen gick jag och M i stan, tog en fika i parken och sen gick jag hemåt. Har regnat nästan hela dagen, på något sätt tycker jag att det ändå var rätt skönt. Nu kan vi få fint väder tycker jag! Har regnat lite nu så nu borde vi få fint. Haha.. Idag skulle vi gymma men det blev inget, fan! 

Efter att ha varit hemma en liten stund gick jag och M mot stan för att möta upp S, gick i stan och fick med mig en svart vanlig kofta från Gina Tricot. Efter det åt vi och sen gick S, vi gick då till Espresso House och fikade, så kom K också, sen kom S tillbaka.

Vi gick och solade solarium och efter det åkte vi hem, satt och pratade lite och sen gick vi ut en stund, hade slutat regna lite också. Jag verkligen älskar när vi går ut, sätter oss och gör ingenting, sitter och pratar, skrattar och har det bara så kul. Jag är en sån person som hellre sitter med vänner och har kul, pratar och skrattar än & gå ut och festar varje helg. Men fest tackar man inte nej till ibland, inte.. Haha, det kan man också behöva. Bara för det blev jag lite sugen på fest.

Ah, såg precis samma avsnitt av Bigbrother som jag såg igår. Bara för att S inte såg det igår ville hon titta på det nu och jag tittade med henne, men det var inte det roligaste avsnittet så det var lite booring. Det var söndagens LIVEsändning som vi såg, har några att kolla på för att komma ikapp men just nu orkar man inte. Är så himla trött, ska göra mig i ordning och sen lägga mig ner och spela lite sen får man sova lite. Ni får ha det bra! Kram.


En bild från förrförra helgen tror jag det var, eller förra igen?? Kul hade jag iallafall!

Kommentarer
Postat av: Roby Woods bekännelser

Sockersöt!

2012-05-13 @ 01:07:02
URL: http://robywood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0